Sunfire Cinema Grand 5 x 200 or Parasound 5250 v2 for HT

13»

Comments

  • HermitismHermitism Posts: 1,204
    Whatever you do F1 don't start squealing now!

    lol
    You're mixing up Cool Hand Luke and Deliverance. Both in my top ten, btw.
  • F1nutF1nut Posts: 37,306
    Whatever you do F1 don't start squealing now!

    lol

    You can't even get the movie correct.
  • GatecrasherGatecrasher Posts: 1,551
    edited June 17
    Hermitism wrote: »
    Whatever you do F1 don't start squealing now!

    lol
    You're mixing up Cool Hand Luke and Deliverance. Both in my top ten, btw.

    Yeah you're right! lol

    Thanks for clearing it up. They are both top tens in my book too.

    Alright F1, don't eat all those eggs!!
  • BlueFoxBlueFox Posts: 8,942
    LOL. Just as with politics, some people just make things up, and then try to pass it off as fact. Still awaiting the real world data to compare to the industry data. Then again, since the industry is in the real world, I'm not sure just what real world data actually is. :)
  • GatecrasherGatecrasher Posts: 1,551
    edited June 17
    Maybe you can write it all up in one of your "engineering reports" on Monday.

    lol
  • halenhalen Posts: 32
    BlueFox wrote: »
    LOL. Just as with politics, some people just make things up, and then try to pass it off as fact. Still awaiting the real world data to compare to the industry data. Then again, since the industry is in the real world, I'm not sure just what real world data actually is. :)

    Bud,

    I am offended that you do not take marketing brochures as law and present real world, factual benchmarks.

    I think you are just jealous an AVR pumps out 1400 mega watts... more than your Pass Labs. Pioneer said so. Hahaha.

    Wowza.

    Cheers my friend.
  • BlueFoxBlueFox Posts: 8,942
    Just as I thought. No data to support your opinion. That's fine, but doesn't help your credibility.
  • GatecrasherGatecrasher Posts: 1,551
    edited June 17
    Why don't you manufacture some for me?

    Better yet... how 'bout you "engineer" some for me?

    lol
  • pitdogg2pitdogg2 Posts: 6,559
    Fwiw my facts came from an old sunfire link. I had the choice of 17" model or 19" model. Not knowing i just went with 17". I do not think it would of made a difference in spec's. So the model was the old model with the joule window once again i do not not know if it is the same model the op was looking at. Regardless it's been sold and out if the running and the op has switched gears for now.....
    Jeesh

    Off to fix my a stiff gin and tonic
  • BlueFoxBlueFox Posts: 8,942
    Why don't you manufacture some for me?

    lol

    That makes no sense. Typical though. Anyway, I have posted real data to support my point, so until something sane and relevant is posted I am moving on. There is music to listen to, along with beer to drink, tonight.

  • GatecrasherGatecrasher Posts: 1,551
    edited June 17
    pitdogg2 wrote: »

    Off to fix my a stiff gin and tonic

    Can I have one!

    I need one after being roughed up by this crowd!

    Whew!!
  • pitdogg2pitdogg2 Posts: 6,559
    pitdogg2 wrote: »

    Off to fix my a stiff gin and tonic

    Can I have one!

    I need one after being roughed up by this crowd!

    Whew!!

    h9fojm7hstbj.jpg
    Fix your own
  • GatecrasherGatecrasher Posts: 1,551
    Man with that I sure would!
  • pitdogg2pitdogg2 Posts: 6,559
    Best gin i ever had beat Tanqueray and Bombay by a large margin. I'll stoop once in a while and have a Tanqueray rangpur lime.
  • PSOVLSKPSOVLSK Posts: 3,441
    Specs aside, I just can't imagine the Pio would be as good as the Sunfire. That being said, the Pio I was using was NOT a top of the line, so...maybe.
  • NightfallNightfall Posts: 6,839
    Gin tastes like pine needles. Rather, what I think pine needles taste like anyway.
  • BlueFoxBlueFox Posts: 8,942
    edited June 18
    I need one after being roughed up by this crowd!

    My apologies for contributing to that feeling. I wasn't trying to be a bad person, rather I was trying to be accurate. That is just my personality, and while it perfectly messes with my engineering job, it conflicts with people, which, obviously, results in a misunderstanding.

    If someone were to offer me a choice between the Pioneer or the Sunfire then I would jump on the Pioneer. Not because the amp specs aren't better than the Sunfire, but because it is nearly equal in that area, and has beaucoup features.
    Post edited by KennethSwauger on
  • BlueFoxBlueFox Posts: 8,942
    edited June 18
    Protest:

    Ken edited my post. I did not ask for that, nor was it necessary. Please remove my censored post.

    For posterity.

    9nd2oydvyoa9.png
  • nbrowsernbrowser Posts: 6,263
    F1nut wrote: »
    Something doesn't add up with those Pioneer specs. It states the max power consumption is 550 watts. My 2 channel amp is rated at 510 wpc @ 8 Ohms with a max power consumption of 1960 watts.

    My 2 channel amp makes lights dance when pushed and makes things ultra flicker on power up...nice current draw at turn on! :)
  • BlueFoxBlueFox Posts: 8,942
    BlueFox wrote: »
    I need one after being roughed up by this crowd!
    I wasn't trying to be a bad person, rather I was trying to be accurate.

    This should read:
    I wasn't trying to be annoying, rather I was trying to be accurate.

    The original post was:
    I wasn't trying to be a <Richard>, rather I was trying to be accurate.

    In what universe is "bad person" synonymous with <Richard>?

    LOL



  • PSOVLSKPSOVLSK Posts: 3,441
    New Polk Rule: If you think someone is being a <Richard> just call them a "bad person." :D :D :p



    You know, like someone is probably going to do to me regarding this post ;)
  • nooshinjohnnooshinjohn Posts: 15,877
    My favorite color is maroon
  • NightfallNightfall Posts: 6,839
    edited June 20
    My favorite color is maroon

    Is your house filled with many leather bound books and smell of rich mahogany?
  • nooshinjohnnooshinjohn Posts: 15,877
    Nightfall wrote: »
    My favorite color is maroon

    Is your house filled with many leather bound books and smell of rich mahogany?

    Wrapped in the finest Corinthian leather...
13»
Sign In or Register to comment.

Howdy, Stranger!

It looks like you're new here. If you want to get involved, click one of these buttons!